noen går og noen kommer

Jeg satt og daffa lenge i dag,rota meg inn på noe som heter Wish og det kan være skummelt,for der kan en vist bli sittande lenge :)) men jeg greidde å løsrive meg,kledde på meg og gikk ut,det var tross alt tørt og 17+ ute.

en tur ut og se til epletreet vårt,det er bra med epler på det i år og gode er dem.

Jeg rusler videre,en tur rundt garden er en fin tur

på jordene er det mange sau,men når jeg kommer gående så snur dei baken til meg og går i høg tempo,i dag hadde dei ingen planer om å hilse på.

det er fasinerande å se slike urgamle trær,mosegrodde er dei men fortsatt med grønn fin krone

jeg har snart kommet meg rundt jordene

og der kommer jeg til geitekillingane,i motsetning til sauen som gikk ,så kommer disse nesten springenede ,breker etter oppmerksomhet og går i lag med meg så langt jorde lar dem følge meg hi hi ,dei er no sjarmerande da =)

det er masse fine blomster i hagene rundt om,men markblomster er det lite av,jeg kom alikavel over en enslig,eller er den enslig ? løvetann,det var reine storselskapet på denne

så stopper jeg for en liten prat med ei granne før jeg rusler hjem igjen.

Turen gjorde godt den,en blir litt kvikkere.Jeg tok en tur på loftet og fant frem en pose restegarn,babyull som har ligget urørt i snart 30 år,det er ikke til noe da alle nøstene har forskjellige fargeparti og merke,men å rillestrikke et lite teppe passer det perfekt til 🙂 jeg tok med nøstene og stakk innom svigermor,det ble kaffe og noe å bite i,den koslige praten og vi strikket begge to :)) så nå har jeg 3 påbegynte strikk :=) og dagen ble fin den

18 kommentarer

Siste innlegg