besøk i hagen

før jeg gikk til strikkekafe i dag fikk jeg besøk i hagen,det var ikke reint få som var innom,men siden jeg hadde en kinki posisjon for fotografering,så fikk jeg ikke mange bilder av mine gjester 🙂

det var en svær flokk med trost,men pga hekk og andre busker så fikk ikke jeg bilde av hele flokken,dette er en gråtrost

det er en fugl vi har mye av

lenge trodde jeg vi bare hadde gråtrost og svartrost,men jeg har jo etterhvert oppdaget ringtrosten også.

Jeg såg svartrosten ute bland flokken i dag men fikk den ikke på bilde

men når jeg så legger bildene her på pc så ser jeg att denne ene ikke er lik gråtrosten,hva har jeg så fått bilde av ? jo en rødvingetrost,en helt ny fugl for min del :)) og når jeg ser her i fugleboka mi så har vi iallefall 6 forskjellige trostefugler,kjekt å bli kjent med en ny i dag da :))

Når jeg så er ferdige på badet så laver det ned ute

ikke bare litt,det er helt tett ute,ja ja jeg venter til det letner før jeg kler meg for tur 🙂 og heldigvis var det ikke en langvarig snøbyge som kom,ikke la det seg noe mere heller annet enn i fjellsiden .

Det var koselig på strikkekafe ,det var opplett da jeg gikk også,og hjem fikk jeg sitte på med ei venninne,dagen var god,og det håper jeg din dag ble også

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg