innflyttingsgave til dukkehuset

I dag fikk jeg en hyggelig overaskelse på strikkekafe,ei sambygding hadde vært inne på bloggen min og sett att jeg lager dukkehus 🙂 og i dag fikk jeg en liten gave om det kunne passe inn :=) og gjett om da ,det passet jo velig godt inn i mitt dukkehus

4 flotte vinglass,tror det er messing så dei skal få seg en runde med pussemiddel

og en søt liten hest i tre 🙂 nostalgi og helt riktig størrelse

litt pynt må til i heimen og i dag hente jeg opp litt vinduspynt

grønt til baderomsvinduet

på stua er det gyllent i vinduet og som dere ser tar husfolket seg et lite glass i kveld 🙂 og på borde funkler duken i gull

det skal glitre til jul 🙂

ja sjenken har fått en fin løper også 🙂

lys fin løper med gullborder  🙂

Ha en fin kveld da

 

16 kommentarer

Siste innlegg