en dag en helst vil glemme

noen dager vil en helst ikke minnast,i dag er en dag jeg ikke vil savne.

Noen har mer smerter enn andre,jeg er i gruppen med svært sensitive slimhinner vist nok,så skal en gjennom en mindre hyggelig undersøkelse.Smertestillelse ,jepp det vil jeg ha,det skulle inn gjennom årene,men først må en åre finnast og det er ikke bare bare for en som eier noen årer som liker å gjemme seg,et stikk og det blir bom,neste mann prøver det blir bom igjen,så bestemmer vist en seg for att undersøkelsen kan begynne bedan noen prøver å finne en åre ( og det gjør vondt,det gjør fryktelig vondt,jepp tårene trillet dei og jeg skjemmes ikke,lot dem bare trille eg.

Så etter 4 forskjellige personer og 5 stikk treffer dei åren og jeg får smertemedisin,men da er undersøkelsen nesten ferdige,og medisinen får  såvist ikke virke innen det er over,dette er ikke å anbefale.

Jeg overlevde og ble litt salige etterpå hi hi for da virket bedøvelsen hi hi ,og nei jeg har overhode ikke vondt nå,det var kun da undersøkelsen ble tatt.

Jeg er ikke syk,ingen skumle sykdommer ble avdekket,men jeg fikk en diagnose IBS,irritabel tarmsyndrom.

På sykehuset fikk jeg samme anbefaling som legen min gav meg,diett ,low foodmap diett,jada jeg har kjøpt to bøker,to kokebøker her gjelder det å lære hva som er lov å spise,hva en kan inta i små mengder og hva en skal styre helt unna,det er ikke gjort over natten,men jeg skal jobbe med saken 🙂 og er det noen som har gode oppskrifter innenfor denne dietten,ja så tar jeg imot med takk .

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld,jeg nyter iallefall min

20 kommentarer

Siste innlegg