brun en fargeutfordring fra nathles

Brun,en farge som strutter av energi ,en farge som opptrer i mange nyanser  fra lys til nesten svart,jeg er veldig glad i brun og hos meg er nesten alle våre møbler i mørk brun treværk,bare en er i lys brun og jeg blir ikke lei fargen.

brun gir energi på forskjellige måter,er det kaldt ute som nå ,ved,tørre vedkubber som kommer fra nedhugde trær,stammer i forskjellige brun nyanser

veden gir energi i form av varme

går en på fjellet ,en topptur blir en tappet av krefter,da smaker det med deilige sjokoladebiter,dei gir egergi med en gang

men vi har flere gobiter som gir energi,

deilige valnøtter,lysebrune er dei,så har vi mandler mørkere brunfarge,men begge er dei full av sunn og god energi

dagens middag er koteletter,brune er dei og gir påfyll av energi etter en lang dag

forskjellige brune skatter pynter opp på stuen min,den brune til venstre er for telys og når telysene brenner lyser det en granskog gjennom glasset :=) den vesle boksen til høgre er en kaffeboks laget av bjørkenever,den ble i sin tid brukt når en gikk i skogen og skulle koke seg kaffe på bål,min er ny og er bare til pynt

dette er skytengelen min,hun er i en lys lys beige farge,og hun symboliserer sommeren ,i bakgrunnen henger et vakkert veggteppe som min svigermor har vevd,den går i forskjellige brun nyanser,

dette var mitt bidrag brun,en farge full av energi

14 kommentarer

Siste innlegg