naturen her jeg bor

i går var det jo strikkekafe ,jeg gav meg lang tid på å gå så fikk jeg tid til å fotografere på veien også :=),i dag fikk jeg besøk av 2 venninner,og det ble til att jeg gikk halve veien ilag med den ene da hun skulle spasere hjem,så ble det noen bilder i dag også .

på turen i går var det bare 2 silender å se,ei hoe og en hann,men vi har 5 hanner til,men bare ei hoe

det var en blank og fin dag i går,mest skyet men opplett og fint

kirken vår,her renner en elv,det knirket og knakk da jeg stod der,jeg tittet ned på isen for å se hva det var,det var jo isen som sprakk opp og ble presset nedover og ut i fjorden,men så ser jeg noe der nede på isen

en lubben liten fossekall :=)

jeg liker naustrekker

jeg gikk elvedalen opp til ungdomshuset og der var jammen ei kone i elva med den fineste vinterkappa på hode sitt

men selve stien var bar og fin

så da gjør det ikke noe att det er et univers av frost og is i elva :=)

dagen i dag derimot er en fantastisk dag med den blåeste himmel og SOL,jeg går gamleveien bak tunellen,litt skummelt,men jeg bare må når sola skinner,da er det ikke like kjekt å gå inne i tunellen

herlige blåe himmelen

dagen kunne ikke blitt finere enn dette :=) håper dere også har hatt en nydelig fin dag

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg