en tur med bussen i dag

i dag var været litt usikkert,det var meldt regn,men vi såg da bittelitt blått alikavel

jeg våknet tidlig og bråbestemte meg for att jeg ville ta bussen bortover og klippe meg,:=) jeg hiver meg fort rundt når jeg først bestemmer meg :=)

bussholdeplassen i Volda,jeg tok bussen til Ørsta for der har dei dropp inn frisør så tok jeg en shoppingrunde etterpå før jeg tok bussen tilbake til Volda,2 timer til bussen skulle hjem så dere skjønner att jeg da rakk mer shopping i Volda + et kafebesøk for kaffe og rundstykke,jeg rakk å handle noe lite og jeg måtte vente en god stund på bussen :=) jeg fikk mye ut av denne dagen

endene koser seg i elva,en siland har funnet plass mellom stokkendene ,mandarinanden har måttet flytte nå i tiden hvor endene finner seg make,så krysser vi fingrane for att mandarinanden dukker opp igjen til høsten

det ble både kortebukse og piratbukse på meg

et par topper fristet med halvlange ermer

så ble det jammen en jakke i 100% bomull også,en nøytral farge som passer til det meste :=)

Jeg ruslet opp mot bussen,da jeg gikk forbi en butikk hvor det stod opphørsalg på vinduet,det var trist for det var en fin butikk,jeg gikk selvsagt inn

4 nøster fin turkis babymerino ull ,skulle kjøpt mye mer,men det hadde jeg ikke hender til hi hi ,og kanskje det var like greit :=)

regnet som skulle komme uteble,det har vært skyet og gradestokken syner ca 14-15 + ute,dagen har vært fin :=)mewn nå blir det godt å kvile føttene ,ha en fin kveld da

22 kommentarer

Siste innlegg