sånn starta denne dagen

god morgen,dagen i dag startet med et stort hull,jepp skulle spise frokost,og der var det et stort hull

sånn kan det gå når en kjøper brød,da er det helt sikkert mer mat i brødene jeg bakte selv i går :=)

medan jeg spiste så kom posten,den var tidlig i dag ,og jammen hadde den med en aldeles nydelig pakke til meg :=) jeg kan ikke annet ennå si tusen tusen takk snille Siv,den var bare så nydelig og fargene kunne ikke passet bedre til stolane i stuen vår :=)

ja stolane har samme beige farge som selv løperen :=)

jeg fikk familien i posten og jeg fikk brev fra medi 3 ,det betyr att jeg får opperere foten min 9 mai :=) greit når legen henviser til 3 forskjellige sykehus,nå har jeg avbestilt hos dei 2 andre for dei kunne ikke gi et tilbud før tidligst til høsten

Jeg har strikket opp den vesle koften til knøtten

som dere ser gjennstår kragen og knappestolpen,jeg har sydd sidene og klippet opp :=)

hadde planer om å gå en tur,men det snør i fjelltoppane ,er litt småkaldt selv om det er 11+ ute og vi skal på en liten biltur i kveld,tror kanskje jeg bare fortsetter med koften jeg :=) ha en fin dag da

17 kommentarer

Siste innlegg