Noe stort har skjedd

God morgen.Dette har vært en svært lang helg,fin har den vært og vi har kost oss,men veslejenta vår hadde en liten i magen som fant ut att han ville ut,og det var ikke bare bare.

Etter nesten 2 døgn så han dagens lys :=) ja vi fikk et nytt bittelite barnebarn i går kveld,en nydelig liten prins.Bitteliten men sterk og fin og etter alt strevet så er det bra med mor og barn :=)

Jeg har lyst bort med en gang men det får jeg ikke,det er faste besøkstider så jeg venter nok til i morgen kveld,men da vil jeg hilse på det nye underet vi har fått inn i familien vår :=)

Men som jeg sa vi hadde en fin helg,minn manns søster har nattet over + mann,sønn og barnebarn,vi er rike som har en stor og fin familie

vi gikk tur,i utmarka liten gutt på 3 og svigermor på 85 ,dei klarte seg begge to det var kjekt :=)

det er grønnt og fint her inne i fjorden nå

vi besøkte smålammene i fjøsen til ei granne

en gjerdesmette sang til oss

vi besøkte hønene ,og disse er jo bare så festlige

i dag skal eg rydde og vaske bobilen,fylle skap og skuffer så sesongen kan begynne sola skinner og liver er i grunnen godt

 

44 kommentarer

Siste innlegg