en fin dagmed masse kos

førmiddagen i dag gikk til litt hagearbeid,grønnsakshagen har fått en oppgradering,men det får jeg vise en annen dag.

Så kom tiden hvor vi skulle bortover på middag hos sønn,på veien fikk jeg et bilde av småspoven,det er bare 2 stk her som jeg har registrert

 

det ble noen koslige timer hod sønn før vi fikk treffe det vesle underet til datteren vår

så endelig får vi møte den lille bare 2,5 kilo men helt perfekt skapt ,et lite under

trygg i bestefars fang,jeg gleder meg til å bli bedre kjent med gullet :=)

På veien hjem var det lite liv å se,det var stille fra både fugler og dyr,men en hjort som sikkert var en fjordårskalv som var forvist til fordel for en ny hos moren

litt usikker på oss var den så den snudde fort og sprang :=) men vi fikk en fin dag

20 kommentarer

Siste innlegg