en spasertur langs fjorden

jepp i dag ble det en spasertur,ikke dit jeg hadde tenkt,nemlig bak tunellen,der var det ikke sol og kalde vind,så jeg snudde fort og oppsøkte sola og varmen igjen :=) låvesvalene var der nede ved nausta,aner ikke kor dei har reir,men fikk fine bilder da :=)

ikke så mange låvesvaler vi ser,er oftast svaler som er her ,den har ikke den lange stjerten bake,men den har jeg ikke sett i år

en linerle stod på et naustak og kvitret

en svartbak landet på toppen av lyktestolpen

denne elven bruker å være tørr,nå fosser det ned med iskalde smeltevann fra snøen

en sommerfugl koser seg blandt tirilltungene

naturen er full av dei vakreste farger nå

og det blomstrer i vakre farger i hagen også

som dere ser har vi en del skyer i dag,men det er 26+ på skyggesiden av huset så det er rikelig varmt nok ute,på oppsiden av huset er det nok over 30 når sola skinner,kanskje litt mindre når sola må skinne gjennom skyene :=) men det får stå sin prøve,jeg har tenkt meg ut i hagen uansett,så får jeg heller bare svette litt hi hi

14 kommentarer

Siste innlegg