det svaier i trærne og det svaier i hode

God morgen.

Ute svaier det i trærne,det er nordavind og 9+ ,det svaier slik i trekrunene att en kan lure på om noen vil velte.Himmelen er blå så sola dukker opp om en god halvtime da håper jeg det blir litt bedre temperatur ute

i tillegg til svaing i trærne så svaier det i hode mitt også,det har det gjort i en ukes tid nå,vært om natten ,når jeg snur meg står opp og bøyer hode,skal til legen i morgen,hun tror det er krystallsyke,samler en på diagnoser så må en jo bare fortsette ikke sant,ja for jeg fikk jo en diagnose sist jeg var hos legen også,det var rosacea en betendelse i huden i ansiktet,ja ja jeg har planer om å nyte dagen og kose meg uansett diagnoser jeg

min kjære hentet hjem et lass med greiner til meg i går kveld,så kompostkverna skal frem i dag,jeg trenger nemlig masse mer kvist og kvast til dekke i grønnsakshagen min,jeg skal kle meg godt og kose meg med jobben

under fiberduken koser grønnsakene seg,dette er ikke dagens bilde så det har jo vokset litt mer siden sist jeg var der med kamera,plantene har det lunt og godt selv om vinden raser ute,tangen er genial,den gir supernæring til grønnsakene og det holder på fuktigheten så jorda ikke tørker så fort ut

og når jeg skal ha pauser skal jeg varme meg i drivhuset,der blåser det ikke,men solen skinner også der og gir deilig temperatur på 30+

jeg skal strikke i varmen,har blitt gammeltante,for min søster har blitt mormor til en sterk skjønn bitteliten gutt,da mener jeg bitteliten for han kom et par mnd for tidlig ,1700 tung og 40 lang er ikke store knøtten ,men etter et døgn med pustehjelp greier han seg nå på egen hånd utenfor respirator,en nydelig sterk fin gutt rett og slett men et deilig lite teppe i 100% myk deilig baby merinoull det tenker han trenger alikavel :=)

Da ønsker jeg dere en fin og nydelig dag.

Alle bildene er fra arkivet mitt =)

28 kommentarer

Siste innlegg