skynde meg langsomt

ja det var akkurat det min lege sa i dag,jeg må skynde meg langsomt,og først etter 12 måneder blir jeg ærklert friskmeldt etter opperasjonen,først da hvet vi om det var velykket,ja ja jeg kjøpte nye sko i dag,sko som dekker ankel,for joggeskoa irriterer rett på arret og det blir det vondter av.

Jeg har krystallsyka og allerede i morgen har jeg time hos fysioterapaut for behandling av den diagnosen,og så måtte det en blodprøve til,legen mener jeg kanskje kan trenge  å spise litt mer salt mat,att jeg faktisk får i meg litt for lite,ja ja den blodprøven får hun svar på i morgen,i mellomtiden kan jeg kose meg med spekepølse med god samvittighet hi hi .

Da jeg stod opp i dag var det bare 4+ det er kaldt det,sol og fint om dagen,men litt for kaldt om natten,no har grønnsakene mine det godt under fiberduk,men bønnene har begynt å misstrives,så nå når jeg vannet lagde jeg et telt til bønnene,og det håper jeg att dei setter pris på

og som dere ser har jeg fått kvist rundt alle plantekassene nå

 

er så godt å gå på

som jeg har fortalt dere så har svartkvit fluesnappemamma fått seg en ny mann etter att den først krasjet i drivhuset mitt og døde,denne nye er mye mer forsiktig og slett ikke lett å ta bilder av,men i går fikk jeg et par bilder når den kom med mat ,om det er til fruen som ligger på egg eller om det har kommet kyllinger hvet jeg ikke,mammaen var iallefall ute og fløy nå i kveld

pappa kommer med mat :=)

sånn versogod :=) og svush så var han borte igjen

 

jeg fikk en liten klokkebusk med mine foreldre for 5 år siden,den begynner å bli stor og fin nå og nå kommer den med en vell av fine rosa blomster :=)

ja grannen som slår jordene våre begynte i går,det kan jeg like for da fikk jeg slått graset oppom huset :=)

ha en fin kveld da

24 kommentarer

Siste innlegg