jeg skulle ut og vanne

ja når sola går ned tar jeg en runde i grønnsakshagen og vanner litt,kamera tar jeg med for jeg tenker hele tiden på den nye svartkvitfluesnapper pappa  for tenk om jeg kunne lykkes i å få et bilde av ham :=) og hvet dere det fikk jeg i kveld og det uten å måtte skjule meg bak buskene

dette er fluesnappepappa som desverre døde i møte med drivhuset mitt,en trivlige og tillitsfull liten fugl,ham var det lett å få bilder av

og her har vi den nye pappaen,litt mer forsiktig,veldig sky og flyr vekk straks jeg dukker opp :=) men i kveld glemte den vist å fly bort og jeg fikk et fint bilde av ham.

Nå sitter jeg attmed stuevinduet her,det flyr en liten fugl forbi innimellom,mon tro om det er den nye pappaen som flyr rundt huset vårt på jakt etter mat til hun som ligger på egg :=)

Vel jeg er glad vi har fått opp rovfugl siluetter på alle 4 veggene på drivhuset mitt for jeg ønsker ikke å finne flere livløse småfugler der ute.

Er ikke den nye pappaen fin da

14 kommentarer

Siste innlegg