skulle se etter ramsløk

ja det var akkurat det jeg skulle,har plantet på 2 forskjellige plasser,den i hagen er grei,den har jeg høstet og tenker la resten stå i håp om att det formerer seg litt,men den andre plassen er litt lengre fremme ved elvakanten,tok med kamera for en veit ikke hva en kommer borti :=)

vel jeg kom iallefall borti buskas høgt som fy,helt oppunder armane faktisk bringebærkratt,skal si det vokser :=),jeg trakker meg vei og så begynner levenet,jeg ser rundt meg og jammen hadde jeg kommet borti reirplassen til gjerdesmetten og det krydde av dem hvor jeg enn tittet,så her måtte det være mange par :=)

der var en

der var en til,det kvitret bak meg

der var en til,eller nei der var to ,aldrig har jeg sett så mange på en gang,må være minst 3 eller 4 par på samme sted

innimellom bringebær kratt

nei jeg var slettes ikke et velkomment besøk hi hi,og når jeg nå sitter her og tenker så lette jeg etter ramsløken på feil sted :=)

jeg gikk ut av bringebærkrattet ut ut på nyslått mark igjen da hører jeg den kjente kjære lyden,fluesnappepappa var innom med mat

tittei

ja det er liv i hagen,jeg fant ikke ramsløken men jeg fikk noen fine bilder helt uventet :=)

22 kommentarer

Siste innlegg