lånte med meg hjem

god kvelden .Dagen i dag har slettes ikke vært så verst :=) timen på sykehuset var smertefri og fort gjort :=) jeg unte meg litt nytt til garderoben min og da jeg tenkte å ta en kaffe tikket det inn en mms,yngste datter sendte et bilde av lillegull,jeg svarer att jeg ikke får lastet opp før jeg er hjemme,nå var jeg på kafe i sentrum :=)

Det tok ikke mange minutter før hun dukket opp på kafeen hun også og tok lunch med meg :=)

jeg satt der med gullet på hendene og sa att jeg vurderte å ta ham med hjem hi hi ,ja jeg ville ha med mammaen også :=) hun var ikke seinbedt hun,vi hentet bleieskift og kjørte hjem til meg ,jeg kom hjem før bussen og fikk masse kosetid her hjemme

gogutten sov i armane mine hele ettermiddagen og når bestefaren kom hjem sov han videre i bestefars armer,skikkelig kosedag :=)

34 kommentarer

Siste innlegg