masse liv i hagen

I dag har jeg hatt en rolig dag her hjemme,samtidig har jeg fått vasket 3 maskiner med kle ,fått det tørt og lagt tilbake i skap :=) det var vart og jeg orket rett og slett ikke sitte i solen oppom huset og svette så jeg tuslet meg ned til naustet og sette meg der

med føttene i sjøen og det sier jeg dere,det var iskaldt brrrr ikke noe 20+ i vannet her hos oss nei det var som om det var isbiter nede i vannet hi hi ,men jeg ble nedkjølt og det var godt.

Ei venninne melder att hun kommer en tur,så jeg går opp på veien og går henne i møte

det ble saft i solveggen da vi kom opp til meg og innen hun syklet hjem igjen hadde det blir litt mer kjøligt med vind og noen skyer ute.

Jeg tok med kamera og gikk en tur ut i hagen,jeg gikk bort til grønnsakshagen ,det er der furutrærne står og der vi har fuglekasse,det var masse fugl der ,flere enn dem som hører hjemme i fuglekassen vår

litt usikker på om det er svartkvitfluesnappemamma dette,men tror det er det da

snapperpappa sitter i sølvpilen vår

men hva dette er aner jeg ikke ,det var så mange og noen var sikkert fuglunger

grønnsisiken er daglig på besøk nå,det er noe den liker her i furutreet :=)

squashen kommer nå

det nydelige været gir vakre roser i år

en søt liten gnom ble foresten med hjem fra Trøndelag i helgen ,liten ja men jøyje kor tung han er,står støtt i vinden denne karen  :=)

14 kommentarer

Siste innlegg