en utfordring fra min søster

Da vi var på tur ilag med min søster og svoger ville jeg lære å male akvarell,min søster er lærer i kunst og handverksfag og jeg tør påstå att hun er en kunstner også :=) hun maler og tegner så jeg blir nesten litt misunnelig :=) og klart hun ville lære meg akvarellmaling.3 bilder malte jeg på tur,det har jeg vist dere som følger meg på instagram,og da vi tok farvell i sommer og reiste hver for oss hjemover fikk jeg et kort med min søster,hun sa att det var min neste maleutfordring og så smilte hun :=) hva jeg sa ? er du tullerusk det der får vel ikke jeg til :=)

siste dagen vi var sammen var vi på aukrust senteret og det var det hun kjøpte dette kortet. I dag fant jeg tiden til å ta utfordringen,vi har besøk her i helgen og det følger med ei søt jente på 13 i dette besøket,så hun og jeg sette oss vedkjøkkenbordet i ettermiddag,hun fargela og jeg mala

etter langt og lenge sitter jeg med dette resultatet,det er det bilde jeg legger ut på instagram,men min mann sier jeg har for lyse farger ,og jeg ser jo att det er mere svarte felt på kortet,så jeg prøver litt til

dei mørke feltene ble mere riktige synes jeg ,jeg ser og jeg tenker,men min søster sa at jeg ikke skulle tenke for mye på att det skulle være helt likt,det skulle være mitt  så da tror jeg att jeg sier meg ferdige og att utfordringen er fullført

mitt bilde lyger bittelitt på bilde her,for fargene er egentlig litt mørkere,blitt litt opplyst når jeg tar bilde

30 kommentarer

Siste innlegg