vi forlater Mosjøen og reiser videre

ja reisen fortsetter den

det var så vakkert med grønne marker innrammet med nydelig rosalilla geitrams

vi skulle ikke så langt,for vi skulle møte noen på Steinkjer,vi fant campingplassen og slo leir,ja her har dei forstått det,vi fikk beskjed om att vi kunne finne oss en plass hvor det ikke var et rødt nr,når vi hadde funnet det fikk vi nummeret vi hadde valg i rødt,den festet vi på skiltnr det betydde att plassen var opptatt,smart om en ville på tur med bobilen :=)

etter et hyggelig møte med noen fine mennesker var det tid for å gå en tur,det var en vakker kveld å gå tur i

turen innom Steinkjær var hyggelig,men vi var igrunnen bare på campingen og siden jeg ikke kan legge ut bilder av menneskene vi var sammen med skruller vi fort videre :=)ja vi har nå bestemt oss for å snu,dagene var fine men kveldane begynte å bli vel kalde,og vi savnet litt sommervarmen,veien tilbake gikk via den gyldne omvei :=) der skulle vi ha brukt flere dager for du så vakkert det var der og mange fine steder å stoppe på om en ville kjøpe lokale varer

her besøker vi et nydelig sted,vi koste oss med kaffe og iskrem laget på stedet

se den herlige hagen da,levegg laget av det en har liggande :=)

da vi hadde kjørt den gyldne omvei gikk veien til Røros,og den veien var fin for vi fikk mye fint å se på

ja for det var rett og slett reinsdyr overalt og det er ikke hverdagskost

det får holde med to bilder av reinsdyrene ,jeg har kommet borti en knapp så bildene er små når jeg skal velge bilder for nedlasting,skjønner ikke hvordan jeg skal få det tilbake så jeg kan forstørre opp bilda så jeg ser hva jeg laster ned,ja ja veien går uansett videre i morgen

12 kommentarer

Siste innlegg