dagen ble ikke som det jeg tenkte

da jeg la meg i går kveld var jeg fast bestemt på å ta en fjelltur i dag også,stod opp og smurte meg niste :=) så ringte jeg ei venninne om hun ville gå ilagmed,det hadde hun ikke anledning til,men et besøk en stund kunne hun lage tid til,jeg valgte derfor vekk fjellturen og tok imot venninnebesøk :=) og det var koselig det,viktig å være sosial .

Da hun gikk tok jeg skoa på og ruslet en tur her hjemme

humlene koser seg fortsatt

jordene er grønne og vine ennå,men vi merker att sola minker her jeg bor

men du verden kor deilig den varmet der den skinte da ,her må alle solstråler nytes

det er høst og rogna er rød,men i år er det veldig lite bær i trea

ei granne som også er geitebonde var ute,så jeg sette meg ilag med henne i hagen en liten time,da jeg gikk kom kjea springande,dette er sosiale dyr må vite

koslige dyr

og dei bad om å bli klødde på nakken :=) og det ble noen av dem,for noen var mer frampå enn andre

så gikk jeg videre,hvet ikke helt om denne flokken var helt klare til å ta farvel,men jeg kunne no ikke stå der og klø på dem i evigheten hi hi

det har vært en deilige dag,nå ligger tåken lavt i fjella sola har for lengst tatt kvelden ,men det er 16,8+ ute så jeg klager ikke ,alikavel tok jeg og sette i hus mesteparten av hagemøblane i dag,vi har nok å sitte på som er permanent fastspikret til plattingen om vi skulle ha behov for det,i morgen melder dei regn så sol på fredag og videre regn hele neste uke,ja ja tiden vil vise om det stemmer eller ikke ,jeg har uansett planer om å nyte hver eneste dag :=)

14 kommentarer

Siste innlegg