en kjekk liten gutt

i dag har jeg passet det yngste barnebarnet vårt,og han er virkelig en kjekk liten gutt,så er det vovsen da,han er kjekk han også  og vil gjerne ha sin del av oppmerksomheten

boff,ja det er det han sier innimellom han her da :=) tålmodige ja ,og venter ,venter og venter og håper nok på en tur ut,i mellomtiden ligger han og småsover og sier boff innimellom

men denne kjekkasen sov han og da var det bare å vente til han våknet,det gjorde han og var blid som en sol ,da gikk vi ut

det skal sies att det var neimen ikke lett å trille samtidig som den firbeinte vennen var ivrige og ville både her og der :=) ikke hadde jeg selen på rett heller ,ja for datteren min kom tilbake medan vi var ute og hun flirte litt når hun såg hvordan jeg hadde tatt på selen til hunden hi hi ,men tja han såg no ikke ut til å plages nevneverdig av det da :=)

Lillegutt ville sove,men jeg ante ikke hvordan jeg la ned ryggen på vogna og smokken ,ja den hadde jeg også glemt å ta med hjem 🙂 er vist litt ute av trening  hi hi men det gikk no greit det også da :=)

 En ting fikk jeg til da vi trillet og det var å ta et bilde med en hånd,ja for jeg hadde hunden i ene hånden og vogna i den andre,men der var heldigvis bremser hi hi

jeg trodde det var en trost som stod der i toppen av grana ,så var det jammen meg en hakkespett :=)

Da vi kom inn igjen var lillegutt veldig blide ,ja det var han i grunnen hele dagen,ikke mye grining på den karen nei

vi koste oss vi i dag både jeg og den lille ,ja vovsen også ,han er en lykkelig kar han også hi hi

 

16 kommentarer

Siste innlegg