en kjekk dag

tidlig oppe i dag,satt på med mannen til Volda for jeg skulle ta MR av kne,timen var kl 10 men jeg møtte på sykehuset 8 ,hadde med et strikk og tenkte det gikk greit å sitte der og strikke :=) kl 9 kom jeg inn for da fikk dei vist en ledige luke i rekken.

Etter MR skulle jeg treffe yngsta vår :=) og hun ble glad hun når jeg var klar lenge før hun ventet hi hi ,så hun kom ned på butikken nedom sykehuset og plukket meg opp så kjørte vi opp til badeplassen og sette fra oss bilen,vi skulle nemlig gå en tur sammen :=)

blide jenta vår ,yngste i flokken

vi koser oss og tintin ja han koste seg virkelig der han fikk springe masse i dag

Ragnar prøvde ikke å ta hendene opp fra posen

kaldt ja

vi gikk rundt Rotevatnet

vakkert

tror dette er en bergand,fryser ikke den da

så var det å kjøre hjem igjen til datter ,med en liten gutt er det ikke lurt å være ute for lenge i gangen når det er kaldt

to som var glade da vi kom inn i varmen igjen,jepp en kvalitetsdag ilag med noen av våre :=) og i morgen ,ja da kommer elsdte datter på middag,blir en koselig kveld i morgen også da

25 kommentarer

Siste innlegg