2 januar og det ble en fin spasertur

Det nydelige været fortsetter her jeg bor ,da måtte det bli en spasertur ,rundt garden er en fin tur ,oppoverbakker så jeg får opp pulsen og fin natur på grusvei ,helt greit når en ikke skal på fjelltur :=)

vi fikk et tynt pudderlag med kvitt i natt ,men da vi stod opp var himmelen igjen blå ,temperaturen er 3- og slik det er nå er det en perfekt vinterdag

jeg fortsetter forbi alle jordene og kommer til toppen av bygda ,,gikk bittelitt lengre der veien går over til en sti som fører en opp på fjellet ,men jeg gikk ikke langt opp bare nok til å få et bilde utover fjorden

videre opp får bli når snøen er borte ,orker ikke vade i snø i slik bratt terreng :=) jeg snur og rusler ned igjen ,rusler bort til mannen som veder og prater litt

det blir fint når all løvskog er tatt langsmed elva her

når skogen blir borte leter den gamle brua seg frem i lyset ,dei kunne å lage flotte bruer gamlekarane før i tiden

mannen lagde bål i dag :=)

en selfie må til i bratta

så er jeg hjemme igjen ,en deilig tur ble det .Middag er fortært og tradisjonen tro spiser jeg altfor masse ,lærer vist aldrig ,så da tenker eg att jeg får kle på meg og rusle en liten tur til ,såpass att magen kommer i balanse :=) ha en fin ettermiddag da

10 kommentarer

Siste innlegg