Søndagstur og det måtte bli en tur over fjellet
det kan ikke bli stort bedre i desember
litt frost i bakken så det er tørt og fint å gå
mellom 2 og 3 + ute ,helt perfekt temperatur å gå i fjellet,vi startet hjemmefra gikk over Åsen og ned på andre siden ,så gikk vi gamleveien bak tunellen hjem igjen
en deilig tur som virkelig gjorde godt for kroppen









