søndagstur

Søndagstur og det måtte bli en tur over fjellet

det kan ikke bli stort bedre i desember

litt frost i bakken så det er tørt og fint å gå

mellom 2 og 3 + ute ,helt perfekt temperatur å gå i fjellet,vi startet hjemmefra gikk over Åsen og ned på andre siden ,så gikk vi gamleveien bak tunellen hjem igjen

en deilig tur som virkelig gjorde godt for kroppen

noe mykt ,helgeutfordring

en flokk små andunger er vel noe av det mykeste :=)

eller en sau med varm myk og deilig ull

og i disse dager er en fløyelsmyk og deilig sviskegrøt noe alle burde unne seg :=)