trivselskogen

Vi våknet til en fin søndag på Sandane,skyet men helt ok temperatur ,,vi forlater campingen men ikke Sandane ,det var tid for å besøke trivselskogen

dette er kartet ,vi hadde hørt om stedet men ante ikke hva vi gikk til,vi startet til høgre  der nummeret er 8

vi oppdaget fort att det bodde små vesen i denne skogen

vi hadde ikke gått lenge før vi kom til trapper og dei var mange ,lange og bratte

det er tungt ,men jeg går på hvet jo ikke hvor langt det er til toppen

jeg svetta ,pusten var tung ,jeg har gått en del i fjellet ,men dette tror jeg var den lengste turen rett opp med nesten bare trapper,phju,det var tøft

vi kommer til utsikten ,her ser vi ned på Sandane,men turen gikk fortsatt oppover når vi fortsatte ,ja ja det var ikke annet å gjøre enn å fortsette

det tisket i buskene ,det var mange små eventyr langsmed

vi gikk fort over brua,noen hadde bada

da vi omsider kom til toppen var det en flat grusvei ,det var godt å få roa ned pulsen litt ,før vi kom til denne trappen som gikk veldig bratt ned ,beina skalv legger ikke skjul på det

midt nede i trappen var der en svær hånd,soppen hadde inntatt den

endelig dukket dagsturhytta opp ,der var det mulig å gå på toalett også

sola skein opp og alt var bare helt nydelig

nissemusikk under fjell

kjærlighetstien ,det var tilaget med trimaktiviteter i skogen for både små og store ,en svær rasteplass med smårom med tak over og muligheter til å grille ,veien ned var bare kos ,med små barn ville jeg nok gått opp den veien vi kom ned ,der vi gikk opp var det en krevende tur ,når vi kom tilbake til bobilen var jeg glad vi fikk begge deler ,vi lagde oss middag før vi seig sakte hjemover samme vei som vi kom ,altså over Utvikfjell ,det var en helt nydelig tur som jeg tipper var den siste for sesongen ,vi får se :=) lar sengeklea være på bittelitt til .

I morgen skal vi på hytta igjen ,jeg skal male et strøk til i kjellen så skal vi rydde litt etter oss og stenge hytta for vinteren ,det har virkelig vært en nydelig sesong i år