Å dette ble en aldeles nydelig helg

Dette har bare vært en så deilig helg,lørdag fikk vi besøk av elsdte datter vår barnebarn og ei venninne av datter,sola skinte ,litt kald trekk om en ikke satt i solveggen,men vi har klær ,bålpanne ble tent og på den varmet vi pølser og grillet marsmallow

min datter i den røde genseren :=)

da dei unge reiste var det kvelden og vi tok en time i saunaen,det var varmt ,jeg er jo ikke vant til 60 varmegrader,men siden denne er med strøm var det fort gjort å justere ned temperaturen,og da timen var unnagjort følte jeg meg totalt mørbanket,

en lærer litt for jeg har vært i saunaen i dag også,jeg holdt ut i litt over 1 time på 60 varme ,men jeg hadde med rikelig iskald vatn som jeg drakk underveis,det var det som skulle til :=) og da timen nermet seg slutten tok jeg utøyninger ,det er jo supert når kroppen er gjennomvarm ,og etter timen følte jeg bare et deilig velbehag :=)

det kan fort bli en vane dette merker eg :=)

I dag bestemte vi oss for å ta årets første bobiltur,for en dagstur er det jo greit med personbil også,men med bobil har vi mat i kjøleskap og kleskift i kleskap,det er deilig å lage seg mat i bilen og slappe av om en trenger det,skifte til turkle om en vil gå en tur og en har egen toalett med seg :=)

Så da tar vi bobilen da for en dagstur :=)

Hvor dagens tur endte får komme i morgen ,det er kvelden her nå :=)

6 kommentarer

Siste innlegg