bak skyene er himmelen alltid blå

Ja det er faktisk sant ,skyene kan være så grå dei bare vil ,himmelen er uansett alltid blå bak :=)

Jeg startet dagen med å hjelpe min svigermor med å pakken vekk julen ,etterpå gikk jeg ut og måket snø ,for ja det kom et nytt lass i natt,men så kunne jeg gå en tur

skikkelig grå sky ute i fjorden og noen få lette snøkorn i luften

jeg ville se om det lot seg gjøre å gå bak tunellen ,grannen hadde gått der med barnevogn i går så litt opptrakket var det så jeg gikk i samme spor ,hadde på gamasjer så det gikk greit

snøen ligger tungt i trærne og jeg kan ikke benekte att det er vakkert

urørt ,ja lenger hadde ikke grannen gått så jeg snudde her jeg også ,det ble vel mye snø å vasse i ,men å her er det vakkert,det blir jo ikke brøytet her siden vi har tunell ,skal noen til hytta si må dei brøyte selv eller bestille brøyting privat

tilbake til fjorden og nå begynner himmelen å gå over til å bli blå

jeg går hjem og spiser litt lunch,men været er nydelig så jeg går fort ut igjen ,ville benytte det vakre med å måke ennå mere snø

se det vi fikk endatil sol i fjella .

Så ringer ei venninne hun og ei til ville til Leira og gå tur ,så da ble det nok en tur på meg da

og etterpå fikk dei bli med inn og drikke kaffe med meg,en skal jo ikke det men vi holder avstand og vi har ingen smitte her i bygda ,blir ikke helt som i folkefylte byer ,ble iallefall en veldig koslig dag

10 kommentarer

Siste innlegg