besøk av en liten venn

God kvelden.Det har vært rolig hos oss i julen,men det har vært godt siden jeg ikke har vært oppe å gå denne julen,men et lite besøk er alikavel alltid koselig og i dag fikk vi besøk av en datter med familie det var koselig

på bestemorsfang en stakkar stund ,ikke lenge men nok til å få en kos hi hi ,det var en annen som fristet lillegutt litt mere i dag

det var nissen,og når nissen nesten er like stor som lillegutt så ble dei litt kompiser kan en si :=)

datter og min mann sytte for middag og oppvasken tok dei etterpå,litt uvant for meg dette men jeg kan godt like det :=)

jeg har fått et par bilder av dei 2 aller minste med klær jeg har strikket dem,veldig kjekt å se kor fine dei er med klærne på da :=)

klar for nissefest i barnehagen,genseren strikket jeg til jul i fjor,nisseluen fikk han nå til jul

lillemor i julekjolen jeg strikket da hun ble født ,passet helt perfekt til jul :=)

ha en fortsatt fin kveld da

10 kommentarer

Siste innlegg