blomsterutfordring fra Bunny

Det er ingen tvil om att Bunny liker blomster og han viser oss den ene skjønnheten etter den andre og mange er helt ukjente for meg iallefall.Nå utfordrer han oss til å sende en blomst til 5 medbloggere ,ja jeg fikk en nydelig bukett fra utifriluft i dag og jeg vil jo selvsagt sende ut noen blomster jeg også :=)

Randi Lind ,så kreativ og flink med hendene hun fortener en blomst

det må bli noen vakre rødkløver med humle på ,det føler jeg passer til den dama

zoeticwoeld,hun har store utfordringer i hverdagen ,jobber for å få endene til å møtes,men hun er et naturmenneske og liker seg godt ute i naturen

ei fjellrose til deg ,det tor jeg passer helt perfekt til deg :=)

solliv,ei dame som også elsker å være ute ,hun går og går og er et godt forbilde for oss alle ,kan ikke sitte inne på bakenden hele dagen ,men det er ved vannet solliv trives

en vanlilje tenker eg passer deg veldig godt

Heidisverden ,ei koselig dame som liker å pusle i hagen ,gå turer og male ,alltid blir selv om hun er aldrig så sliten innimellom,

en løvetann ,skinner som solen akkurat som du ,den har du fortent

Ingvill Bakk ,hun står på hele dagen ,noen gangen lurer jeg på om hun tar litt av natten til hjelp også ,hun hjelper alle rundt seg ,jeg føler att hun glemmer seg selv bittelitt ,men att hun fortener en blomst er det ingen tvil om ,egentlig fortener hun mange blomster :=)

sender en solhatt til deg ,den er vakker og den er helbredende og kan passe helt perfekt til deg :=)

til alle dere andre så foortener dere alle en blomst

for att dere alle skal få en blost sender jeg like godt hele busken med rhododendron ,bare elsker den rosen og dere er like vakre alle som en her inne

16 kommentarer

Siste innlegg