Dette er virkelig ikke morsomt (

Jeg vil ha vår med grønne enger og fargerike blomster,jeg vil IKKE  ha mer snø nå,men det er vist ingen som lytter til meg,for her snør det og det ,ikke bare litt alle snøslusene har åpnet seg (

brøytebilen har jeg ikke sett noe til

mulig noen barn liker dette da,ja om det snør slik der det er store barn ,her jeg bor er det bare ett barn og hun er bare halve året

 

det blir saker det å komme hjem fra sjukehuset i morgen på krykker,hoppe opp veien i all denne snøen,sukk

 

og på yr er det lite oppløftande å se ,det skal nemligen snø både i morgen og på lørdag også,jammen godt jeg har rikelig med strikkegarn,vil trenge det dei neste dagene skjønner eg .

Dere som har vår og sol og nydelig vær,bare nyt det,det ville iallefall jeg gjort :=)

10 kommentarer

Siste innlegg