en helg med høg kosefaktor

I går var det nesten som en vårdag ,jeg fikk pusset ferdig resten av vinduene ,jeg fikk kaffebesøk av ei venninne ,jeg gikk tur rundt garden og jeg besøkte ei granne ,snakk om koslig fredag da

dette tror eg må være omtrent dei einaste trea som er igjen ute med løv på ,fra vindua mine ser eg kun naken skog nå

jeg såg etter røde nyper på turen min i går ,jeg fant en håndfull ,dei skal ligge og tørke så kan eg bruke dem i en juledekorasjon ,og jammen fant jeg en nydelig nyperose også ,så vakker i november :=)

Det var milde vinder i går og fin temperatur på 12+ så da mannen kom hjem og vi hadde spist middag bbestemte han seg fort for att vi skulle liste stuen ,saga kunne stå ute i det fine været ,og dørene kunne stå åpne ,og jeg skal si det gikk unna og plutselig var vi ferdige :=) og alt av verktøy sette vi på plass :=)

Å stå opp i dag til en ferdige stue etter en uke med støv og rot var det helt nydelig ,vi fikk hengt opp gardine et par bilder og jeg fikk på plass møbler,nå har vi bestilt nye møbler men dei får vi først i uke 3 ,men det går greit det når vi har noe vi kan ha det i mellomtiden

det er ikke lett med lys inne ,lampen på skapet er virkelig ikke så skarp som det synes på bilde hi hi ,jeg er virkelig fornøgde med fargen ,stuen var nokså skarp gul før ,nå en deilig vanilje farge som gir en varm lunhet til rommet

en fornøgd frue ,også her lyger bilde for resten av stuen er vel ogmerke fortsatt gul men ikke så sterk gul som bilde viser,mer en lys smørgul :=) det blir vanilje her også ,men det får bli på nyåret nå skal jeg kose meg fram mot advent og ennå mer i advent :=) ha en fin lørdags kveld da

8 kommentarer

Siste innlegg