en liten utfordring fra utifriluft

Frokost tradisjoner

Frokost må jeg ha ,det er det beste måltidet på dagen for meg for om morgenen er jeg sulten .Utifriluft utfordret oss til å vise våre frokost vaner,noe jeg alltid har gjort er å dekke frokost bord ,da barna var små og skulle på skolen dekket jeg fint bord og vi sette oss ned og spiste sammen ,hver eneste dag min mann er hjemme dekker jeg bord ,men når jeg er alene i ukedagene tar jeg et par knekkebrød og smører på så rydder jeg bort alt før jeg setter meg til å spise .

I dag dekket jeg bord for i dag er jo mannen hjemme

slik er vårt frokostbord i helegene

i dag gikk jeg for knekkebrød ,jeg spiser mest glutenfritt brød og det har jeg i fryseboksen ,vil jeg ha brødskive tar jeg opp ei skive og har den i brødristeren ,det ble ikke i dag :=)

Ha en fin søndag da

16 kommentarer

Siste innlegg