en runde i hagen min

tok en liten runde i hagen min i ettermiddag,det er frodigt der ute nå selv om blomstringen ikke er på topp ennå

greit med en grillplass der det er singel og ikke tre,en solid tørrmur med litt forskjellige busker og trær som levende levegg

vi har gravd fram litt berg ,noe jeg liker veldig godt

 

på nedsiden av drivhuset har jeg en gammel tønne,i den en svær stamp som jeg fyller med vann,da er det enkelt når jeg trenger en kanne mad vann til plantene

en rød rhododendron lyser opp på vei bort til grønnsakshagen

en rosa rhododendron er i ferd med å blomstre

skråningen oppom huset er i ferd med å vokse seg til slik jeg ønsket da jeg gikk fra staudebedd til vintergrønnt

denne er så vakker ,flammerøde blomster nå tidlig på sommeren før det går over til grønt,og grønn er den hele året ,har en til den skal komme med store klaser med kvite blomster,men tor ikke den vil blomstre i år ,kjøpte den i høst :=)

bare vi får noen varme dager snart så en faktisk kan sitte ute her og kose oss

det var en liten vandring i hagen i dag ,gleder meg til ting blir mer frodig og blomstene fyller krukkene :=)

4 kommentarer

Siste innlegg