endelig en aktiv dag igjen

ja jeg sier endelig for siden opperasjonen har jeg ikke vært så aktiv ,i dag er jeg i fin form og siden været var fint dro vi ut til sommerfjøsen og der ble vi til mørket seg på :=)

Vi rydder i sommerfjøsen ,nytt gulv må vi ha etterhvert og mye av det gamle og morrkspiste ble til et stort bål ,og når vi alikavel var der la mannen ned flere trær tynne som passlige for vi ville åpne opp hele marka :=)det som ikke brukes til ved havnet på bålet ,ja det ble en så utrolig deilige dag

jeg ruslet ut ,mannen kom med traktor ,for han hadde jo med div som ble for mye å bære

her rydet vi opp og fikk vekk alle trærne ,det kommer nok opp mange nye men dei skal vi prøve å fjerne etterhvert for dette er egentlig et jorde som det ikke skal være trær på

det ble et realt bål i dag hvor vi hadde litt lagvis med gamel plank og ferske greiner

mat må en ha og her fant jeg et godt sted å sitte og jeg har flere varme lag under der jeg sitter så kald ble jeg ikke der jeg satt

ja vi rydder vi :=) ut med det gamle så vi etterhvert kan legge et nytt gulv og ta huset i bruk

det går mot kveld og bålet er i ferd med å ebbe ut

i høst var det nermest tett skog her og nå er det åpent og fint ,det blir en fin plass å hygge seg

kvelden kom ,det er godt å rusle her og se lys i husa ,det ble en fin torsdag :=)

12 kommentarer

Siste innlegg