et forslag fra dedicate

Da jeg viste ispinnehuset med et vedsjul til ,fikk jeg en komentar fra dedicate,og der foreslo han att jeg kanskje burde ha et utedo ,ja hvorfor hadde jeg ikke tenkt på det selv ,klart jeg måtte ha et utedo :=)

så jeg har bygget på jeg ,her er noen små detaljer ,en dorull ,lokk til utedoen og dør og enhver utedo må jo ha et hjerte på døra,og det var neimen ikke lett å skjære det bittelille hjertet ut ,dere ser str her ved siden av en liten fyrstikk eske :=)

ikke lett å se men der er ett håndtak oppå lokket

litt trangt å komme til å ta av lokket ,men det er fullt mulig :=) litt våt maling ennå )

vedsjulet er fyllt opp med ved

utedoen er på plass,døra kan åpnes på samme måte som huset ,et par små skinnstrimler fungerer som hengsler ,og taket kan løftes av

jeg ser jo det att et utedo var helt riktig til det vesle huset mitt ,en liten husmannsplass :=)

da sier jeg god natt ,har ikke rukket å lese blogger i dag ,får ta det igjen i morgen ,og har dere tips til husmannsplassen min så gi et tips

 

10 kommentarer

Siste innlegg