Frekkheten lenge leve sier nå jeg

God morgen ,før helgen hadde nathless et blogginnlegg der hun gjorde oss oppmerksomme på att noen av hennes innlegg hadde blitt brukt ,noen hadde tatt bilde av hennes gensre og lagt dem ut for salg,jeg ble nyskjerrig og googlet nathless jeg fant fort innlegga som var brukt ,klikket meg inn på nettadressen og kom til en nettbutikk for klær,utrolig mange genser ,jeg fant ikke igjen nathless sine genser,jeg tror jammen blogginnlegget bare ble brukt som reklame for å komme inn på nettbutikken .

Jeg gjorde et forsøk,jeg googlet mange av oss her inne som er mine faste bloggvenner,jeg googlet bloggnavnet vårt en etter en og vi har alle blitt misbrukt på denne måten,når vi legger ut bilde av klær eller viser bilde av oss selv i et klesplagg,kjole,hue,genser støvler ja da blir innlegga våre brukt som reklame for nettbutikker og av det jeg kunne se så var det nettbutikk i Danmark.

Ja hva skal en si ? jeg sier frekkheten lenge leve ,og dei som håper på å få kjøpe plagget eller skoene som vi har lagt ut på bloggen bvår ,ja dei blir lurt for det er ikke det som kommer frem i nettbutikken ,kanskje som utsolgt så må en velge et annet plagg i butikken .

Greit å vite dette da.

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg