frodith sin lille januarmoro – SNØENGEL

God morgen ,ja i dag vil frodith ha snøengler jeg kunne selvsagt gått ut og laget en i dag ,men jeg følger med på værmeldingen og været i dag innbyr ikke helt til å lage snøengel ,så vi ,ja jeg og mannen har laget på forskuudd ,men dei er selvlaget og ikke kopiert.

slik ser det utenfor døra i dag ,det blåser kraftig og det pøsregner sidelengs ,ser det ikke på bilde men jeg lover du ville ikke lagt deg ut i snøen i dag :=)

I går våknet vi til 7- og la oss til 7,4+ helt utrolig og snøsmeltingen begynte med en gang .

Over til snøengler ,her om dagen jaget jo frodith oss

ut for å lage en snøengel ,hun gotok ingen unnskyldniger hi hi ,

den dagen ble denne snøengelen til ,så dyp snø att det var nesten uråd å komme seg på beina igjen ,så mannen tok utfordringen og gjorde jobben med å lage engelen,min kropp har vært full av gangsperre så alle bevegelser var vonde ,bedre nå da

denne snøengelen lagde jeg før vi fikk nye mengder med snø ute ,jeg har jo gått tur hver dag og da benyttet jeg anledningen til å lage en snøengel en av dagene jeg gikk gamleveien bak tunellen ,veien var brøytet og det hadde lagt seg bittelitt nysnø oppå ,og siden det ikke er trafikk på denne veien lenger så la jeg meg rett ned på veien ,og fikk dradd meg opp etter att engelen var laget med å holde meg i autovernet ,ble full av latter der jeg kavet i snøen hi hi

så da ble det herr og fru snøengeler fra meg i dag

 

13 kommentarer

Siste innlegg