frodiths catwalk-fargeutfordring ,farge rosa

god morgen ,her i heimen er jeg i full gang med kokelering,skal ha med meg kake og andre gosaker når vi reiser på helgatur i morgen,men jeg har rukket å ta bilder til frodith sin catwalk,jeg går fort fram og har kommet til dag 5 og fargen rosa .

I går var det onsdag og time hos fysioterapaut,der snakker vi styrketrening,og siden jeg skulle fikse bilde ble treningskleda mine av den rosa sorten i går

før jeg ble hentet var jeg en tur i grønnsakshagen,fortsatt masse sunt og godt til gode sunne salater der ute,nesten bedre nå når det er kjøligere ute,bladbeten er skikkelig crispy nå

alle dei grønne bladene er god mat :=) når jeg hadde plukket det jeg trengte var det bare å vente på bil da

jeps rosa er en sprek farge da :=)

12 kommentarer

Siste innlegg