Frodiths lille fargeutfordring dagens farge er RØD

God morgen,ute uler vinden og det regner godt,jeg har bestemt meg for en innedag for å kvile hælen litt.Jeg gikk jo tur ilag med ei fra bygda i går,hun er utdannet fysioterapaut og jobbet både på sykehus og privat,hun mente jeg burde prøve å gi hælen litt kvile og ikke gå så mye et par dager,så da gjør jeg det :=)

Da går jeg ikke ut på jakt etter rødfargen,jeg hadde jo ikke behøvd å gå langt for rett utfor døra har vi løda og den er rød :=) nei jeg tar innendørs bilder i dag.

Dagen starter med en veeeldig enkel frokost

et glass appelsinjuice og kaffe ,jeg elsker jo rødt og har rødt kjøkken ,rød termos og i dag valgte jeg en rød kopp :=)

i brødboksen er der brød,men jeg skal gjennom en undersøkelse ved sykehuset på torsdag,den undersøkelsen innebærer att jeg fra i dag av ikke har lov å inta annet enn flytende føde i form av klare drikker ,ufrivillig slankekur

dagens middag blir maggi

maggi suppebuljong,men jeg lar den først renne gjennom tesilen :=)

Slike dager er det viktig å få i seg både sukker og salt så det blir masse saft i løpet av dagen også,den er rød og søt og god,men nå er det frokost og da blir det minst en kopp til med kaffe i den røde koppen min :=)

12 kommentarer

Siste innlegg