godt med gode bloggvenner som inspirerer

I dag hadde jeg tenkt å bare være inne ,hadde ingen annen grunn enn att det føltes så surt ute ,og det til tross for att solen faktisk dukket opp en stund midt på dag .Så setter jeg meg og ser litt på blogginnlegg ,og der hvet dere skriver mettejosteinsdatter att vi må ta oss selv i nakken ,løfte oss opp og komme oss ut ,gjett om jeg tok det til meg og det gjorde jeg på sekundet :=) og før jeg hadde telt til 10 hadde jeg dratt meg selv opp og fikk på ytterklea i en fart ha ha ,og ut det bar.Når jeg først var ute måtte det bli gjennom gammelskog og rundt garden ,noen snartur langs veien var ikke ment i dag .

det var opplett da jeg gikk ut ,så regnkle hadde jeg ikke på bortsett fra gummistøvler da

vel jeg kom ikke langt før det begynte å dryppe litt fra oven

men pytt noen dråper tåles ikke sant

det er koselig å gå i gammelskau ,her er en beskyttet mot vær og vind

elva er stor

jeg kommer meg til toppen og ut av skogen ,oioi her tok vinden tak og det regnet sideveis ,så sterk var vinden att jeg en stund lurte på om den ville ta meg med på ferden :=)

jeg holder fast hetta og går på ,runden går videre rundt garden

det er grått ute i fjorden

så er jeg hjemme igjen ,og siden jeg bare har gått langs utmark så kom jeg også hjem fra utmark ,og sjekk her da ,en hjortegrop så nære huset ,en hjortegrop er et jørmebad hanndyrene  ruller seg i ,om det er for å tiltrekke seg make eller markere reviret sitt er jeg ikke sikker på ,men dette må vi gjøre noe med ,kan ikke la hjorten ødelegge slåttemark  på denne måten ,hmmm i morgen på dagtid lurer jeg på om jeg skal sette ut viltkamera her :=) vi får se fikk en frisk og god tur ute iallefall selv om jeg var temmelig våt da jeg kom hjem igjen :=) jammen bra jeg tittet innom Mette sin blogg da ,ellers hadde jeg vel ikke kommet meg ut i dag :=)

12 kommentarer

Siste innlegg