grønnsakshagen leverer

Ja deter virkelig frodigt i grønnsakshagen ,den leverer selv nå som vi går inn i september sin siste helg ,jeg fant noen få sopp i dag og tok dem med hjem ,så gikk jeg en tur bort i grønnsakshagen og hentet andre ting ,det ble gode smaker på kveldens pizza

stor og flott oregano som fyller en svær gryte ,jeg har klippet den ned 2 ganger i år og skal klippe den ned en gang til ,her er vi selvforsynt med pizzakryder :=)

squashen leverer og leverer og nå er det meldt fine dager med god temperatur ,så da blir disse store tenker eg,og flere var der for jeg har flere planter

det komer en del druer ,men dei rekker nok ikke å bli modne

grønnkålen som jeg ikke har sådd selv ,den bare dukket opp i en blomsterpotte ,aldri har jeg hatt en som er så stor og svær og ikke en kålmøll har vært å se ,på tide å begynne å spise av den :=)

luftløk,oregano og fersk skogsopp var ikke så verst tilbehør på pizzaen i kveld

 

2 kommentarer

Siste innlegg