Grønt om dagen,kvitt om natten

Husker en sommer,vi hadde deilig solskinn hver eneste dag,men om natten regnet det,helt perfekt spør du meg :=)

Nå er det grønt om dagen og kvitt om natten,akkurat det er sånn bobb bobb,men når det først er en kald vår ,er jeg glad det er om dagen det er grønnt da

slik var det i dag morges

en tur inn i drivhuset,nå er løvemunnen som har sådd seg selv mellom hellene i ferd med å blomstre

plukket med meg spinat fra drivhuset,begynner å bli tomt,men har vært litt artig å høste spinat nå før andre ting spirer,sådde frø i fjor vinter :=)

så kommer solen og det tar ikke lange stunden før snøen smelter

så er snøen borte og mine små venner dukker opp i hagen igjen ,ja trasten ,for så lenge snøen ligger holder den seg borte,den finner nok ikke mye mat når snøen ligger oppå matfatet hi hi .

Så kom taxi ,det var på tide å reise til Volda for styrketrening hos fysioterapaut,i dag kjøpte jeg tilpassede såler der fysioterapauten bygde opp den ene slikatt fotstillingen min ble litt mer lik slik den var før opperasjonen,en liten forskjell er der,men ikke så stor som det ortopeden fikset foten min i desember,nå håper jeg det blir mindre smertefullt å gå litt lengre turer :=) skal teste i morgen .

Jeg fikk ferdig en kjole til lille Kristina i dag,den blir nok ikke passelig før til neste vinter,men det er greit,kaller det en julekjole jeg :=)

Nå er den store strikkesesongen over for meg,men litt småting som sokker og kluter kan det hende det blir,iallefall så lenge det er surt og kaldt ute

12 kommentarer

Siste innlegg