har en sagt A må en si B også

Ja det nytter ikke å bare bestille seg en gravemaskin og et lass med singel ,da må en vist ta jobben som hører med i tillegg ,så over 2 dager har jeg jobbet litt langs muren nedom huset ,røtter av gress og skvalderkål skal vekk

skvalderkål og gress og store steiner ,nei her greier en ikke gå med gressklipper ,og jeg har ikke helse til å gå der og rive opp for hand ,

litt etter litt kommer det seg

store steiner og ingen vorteplast inntil veggen ,sånn var det før i tiden ,er tross alt et meget gammelt hus jeg bor i ,men nå skal det gjørest skikkelig og vorteplast skal inntil veggen og fylles med små stein før vi legger på duk og til slutt singelen

så har jeg kommet så langt på to dager ,tenker mannen får ta et tak også ,ryggen krangler og hoftene snakker vi ikke om ,jobben må som sagt gjørast og det må være ferdig når singelen kommer og vi hvet ikke når det er :=)

men yngste datter ringte ,hun ville ta med barna en tur ,da stopper jo  jobben av seg selv for jeg er ikke flink til å ta korte økter og så pauser

var litt kosligere å gå med småbarna og se på grisene :=)

12 kommentarer

Siste innlegg