hele lørdagen på baken

god morgen ,ja i går var det lørdag og jeg tilbrakte hele dagen på baken,sorry solliv,jeg droppet rett og slett spaserturen i går .

Grunnen,jo jeg ville strikke ferdig genseren til min elsdte datter,min plan var småting innimellom min kofte,men da datter spurte om jeg ville strikke en genser til henne og jeg hvet att hun fryser litt mer enn andre,så måtte jo jeg det ,og siden det er kaldt ute nå måtte den strikkes fort tenkte eg :=) og i går fikk jeg gjort den ferdige

den er str i str M på pinne nr 3,5  og det er i alpakkka ull,min datter hvet ikke att jeg har strikket den,men koslig å gi en førjulsgave da :=)

om noen lurer så heter denne rallargenser :=)

Men fredag,ja fredag gikk jeg en tur kan ikke skulke mange dager

snøen vi fikk på onsdag ble med den dagen,her er det virkelig deilig blå himmel dag etter dag,eller i dag har det vist dukket opp skyer

var det huldra som tittet på meg fra skogbunnen mon tro ?

jeg gikk i rask gange denne fredagen,hadde jo stått på kjøkkenet og baket i timer,da var det godt å riktig gå av seg litt :=)

vel heime var jeg innom grønnsakshagen min ,palmekålen fryser litt

grønnkålen hadde gjemt seg

men like sprø og fine er dem bare en skyller dem opp litt i kaldt vatn,bakers noen små brokkoliknopper,jepp dei er også fine,og da har vi hatt kuldegrader i mange dager :=)

I dag er det søndag,den har blanke ark så får vi se hva vi finner på ,ønsker dere en fin dag

7 kommentarer

Siste innlegg