hva skal jeg strikke nå da

God morgen .I går ble jeg ferdige med et strikkeprosjekt ,trodde egentlig att den skulle bli litt større men ok ,som genser med singlett under fungerer den helt fint

nordkapp kofte,strikket i lunapå pinne nr 3,5

100% ull ,resirkulert ull .Det betyr att ulla har vært brukt før men kardet oppigjen så en kunne spinne nytt garn og farget det på ny ,deilig ,lett og mykt ,føles som bomull og klør overhode ikke så denne er fin direkte på kroppen .

Så hva skal jeg strikke nå ? jeg sitter igjen med en del garn etter kofta så jeg tenker det blir en stripete genser ,og skulle det bli litt lite på slutten ,ja da tipper eg det er igjen litt på garnbutikken selv om dei selger det ut til 30% avslag siden hun skal slutte å føre garnet ,satser på det .

Ønsker dere alle en superfin dag

12 kommentarer

Siste innlegg