hvor langt er vi kommet

Ja si det reisen var går iallefall videre

vi ankommer Notodden,her kjører vi til en strand/park og lager oss middag,så rusler vi litt på området som inneholder flere skulpturer

noen er festlige å se på ,medan andre er kjekke å leke litt i :=)

her på Notodden blir vi et på dager,sønnen til min søster er her på ferie og vi er sammen med dem et par dager og vi besøker gamle kjente som min søster tilbrakte tid ilag med den gang hun bodde her

jeg legger ikke ut bilder av folkene ,men et bilde i huset tok jeg ,det kan jeg vise ,har dere sett noe så fint,et bilde laget av gammalt fiskegarn og knuste glasskår :=) ja og småskjell,ikke utenkelig att jeg prøver meg på noe slikt en vakker dag

Vi tar farvel og suser videre vi,veien går til hadeland glassverk

finaste reisefølge :=) og vi kjøper biletter for å komme inn og se på Van Gogh som er i ett av husene ved hadeland

til vakker musikk seilte kunstverka hans seg over veggene i rommet,det var nydelig og magisk på samme tid,lett å drømme seg vekk

da det var over ruslet vi litt på området ute og tittet litt i dei forskjellige butikkane før vi suser videre

på neste campingplass er det att jeg får treffe Margrethe igjen,sist vi treftes var i Larvik der hun bor ,nå var hun og Ivar på vei hjem,men vi skulle videre så det ble jo ekstra moro når vi treftes sånn uten å ane att den andre var i bilen nesten rett ved :=)

Veien videre kommer i morgen,nå er det snart tid for å bli hentet,jeg skal til fysio igjen og så må jeg finne på noe godt til kvelden for i dag har vi bryllupsdag

37 års bryllupsdag fortene r vel en aldrig så liten oppmerksomhet :=) ha en fin dag da

18 kommentarer

Siste innlegg