hvordan gikk det med julebaksten ?

som jeg skrev tidligere i dag så ble dei glutenfrie krumkakene  til krumkakepannekaker og dei er skikkelig gode :=) men jeg ville jo ha krumkaker jeg

og denne gangen ble dei sprø,litt mørke ja men dei var goe :=) det var samme oppskrift bortsett fra att eg droppet pofiber og fulgte fremgangsmåten i oppskriften :=)

jeg ville lage en liten porsjon med vanlig hvetemel også og det var da jeg skjønte hvorfor krumkakene ble såpass mørke,der stod,stekes på svk til middels varme,jernet mitt stod jo på full guffe ,herre min att det går ann :=)

så da jeg var ferdig med dei som var med vanlig hvetemel såg dei sånn ut

ja ja så har jeg lært noe nytt i dag :=)

julekake nr 1 for meg er pepperkaker,og dei vi får billig for en tier i matbutikken,men nå skal jo jeg ha glutenfrie og dei koster mer enn dei smaker,da var det bare å finne en oppskrift og lage egne :=)

og dei var skikkelig goe :=)

søte små utstikksformer ,vi kjøpte dem på Mora i Sverige ,var vist på tide å ta dem i bruk .

Da sier jeg meg ferdige med tørre julekaker,har 4 sorter og det er nok :=)

11 kommentarer

Siste innlegg