i dag måtte jeg gå lang tur

Ja siden det ikke ble skikkelig tur ute i går,bare sånn innegåing med gojenta på armene så valgte jeg å spasere til strikkekafe i dag,jeg ville bruke god tid og ikke haste avgårde,da gikk det akkurat 1 time og 30 min :=) fin tur det vel

selfie ja,uklart også,men jeg øver no på det :=)

Egentlig skal vi gå gjennom tunellen,men det er litt kjedelig,men trygt da :=) jeg valgte alikavel å gå på utsiden ,gamleveien er nok ikke størst rasfare nå ,men en feit jo aldrig.

ute er det så utrolig vakkert med alle dei gule og gylne løvtrea,elsker deg fargen

noe av grunnen for å gå veien i dag var ikke bare gårsdagens mangel på utetur,nei det var opplett,men det melder regn til i morgen,da ville jeg nyte det fine fullt ut,det kom noen kastevinder medan jeg gikk

jeg prøvde å fange den dansende løvet i luften,var ikke så lett det

en ser jo på veien att løvet har danset en stund,svuch det kom et skikkelig drag

og nok en gang danser løvet i luften :=) det ble en koselig spasertur

så var jeg fremme,godt og varmt å komme inn,deilig å kvile beina og best av alt,grannen dukket opp så jeg viste att jeg hadde bil hjem igjen hi hi

8 kommentarer

Siste innlegg