i hjortens fotspor

I dag gikk jeg opp på toppen av bakkene her ,det var -2 ute og lettskyet

men langt der ute i fjorden er himmelen blå

jeg valgte å gå gjennom skog og beiter ned til sommerfjøsen vår for så å gå bilveien hjem igjen,og ja her måtte jeg gå i hjortens spor og den var godt merket kan en trygt si

tipper hjorten koser seg under grantrærne her ,men den var ikke å se når eg gikk i skogen

det var neimen ikke bare lett å gå i hjortens spor ,den hadde gått på kryss og tvers så jeg ble litt lurt et par ganger og måtte forandre retning

gammel og mosegrodd kan en godt si trærne i denne skogen er

det er koselig å vandre i mosegrodde skoger

fremme ved sommerfjøsen ,ikke helt sikker på hva den ble brukt til ,nå er det bare gamle dører og materialer i den :=)

og fra sommerfjøsen har vi fin utsikt ,så var det å trakke seg gjennom snøen ned bakken og ned på veien ,og derfra gikk det hjem på glattisen ,men jeg hadde piggsko da :=) fin tur i dag også

14 kommentarer

Siste innlegg