ikke mye jeg får gjort

Så er den nye hverdagen her,dagene der jeg ikke får gjort noen verdens ting,eller jeg har ordnet meg med litt strikk da :=)

Beinopperasjonen er over ,det gjør vondt kan ikke benekte det,men det verste er att jeg ikke får belaste foten overhode før lillejulafta,da skal jeg tilbake til sykehuset og ta av gipsen og sette på en gåskinne

når en ikke får belaste foten sier det seg selv att det blir tungt med krykker,og gangsperren er så absolutt tilstede særlig i ermhulla .

Før opperasjonen fikk jeg beskjed om att spesialisten ville gå inn under kne og hente muskel fra hofta for å erstatte den ødelagde i ankelen,men da jeg våknet ble det klart att han slapp det,sener fra legg kunne benyttes :=) det jeg ikke viste var att han ville lage en ny fotstilling for å ungå att jeg trakker over,da måtte litt av hælen høvles av,og det er nok der det er mest sårt no,en skrue er satt inn også,men hvor hvet jeg ikke ,legespråket er ikke for alle å skjønne hi hi .

ikke bare bare å finne noe å tre over disse tærne som fort blir litt kalde,da var det greit att det fantes en mislykket tova sokk i hus,ikke jeg som har strikket den,men jeg fikk no glede av den no jeg da

siden jeg sitter her uten å kunne gjøre så mye har jeg tid til å strikke ,og nå som jeg begynner å komme meg litt etter hjemkomsten søndagskvelden har jeg fått ferdigstilt genseren til yngste datteren min

har ikke fått dampet den,det lyt min datter gjøre selv,ja jeg kan liksom ikke hoppe på en fot med strykebrett under armen hi hi .

Når jeg får walkeren på foten lillejulaften kan jeg begynne å belaste foten men fortsatt med krykker,så kommer vi ut i januar da skal jeg igjen til sjukehuset og bytte fra walker til ortose,om det er støttebandasje eller støttemed skinne hvet jeg ikke ,men må uansett bruke det i 3 mnd og det er nå jeg begynner hos fysio igjen også.

Dette tar tid jeg har innsett det,håper bare att resultatet blir bra til slutt :=) ønsker dere alle en fin fin dag da

11 kommentarer

Siste innlegg